http://www.postimage.org/image.php?v=gx1WAKKA
|
|
Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???Moderadors: tt man, Moderadors
37 entrades • Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???Quins bons records amb la FD,portava un tubarro Yasuni espectacular
![]()
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???
Aquesta es la que jo tinc... oi que te el canvi a la dreta amb 3 marches? Tenies les dues en perfecte estat, enhorabona!
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???Doncs si... igual que la Cota 49, tenen el canvi a la dreta. N'hi havia una primera serie d'automàtiques, amb uns carters mes amples i lluents.
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???Les automatiques portaven una especie de ganxo a sota del diposit i es podia posar en diferentes posicions, i crec que era una relacio curta i una llarga (potser hi havia una intermitja, no recordo...)
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???
Osti .. la H7 es casi tan xula i mítica com la Cappra ![]() Els amics son com els cotxes. Al final els millors son els menys complicats.
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???El meu primer moto va ser a l'any 1.975 un vespino com aquest :
Vsssssssssss 007 Visita http://www.mototurisme.cat/forum.php el web del MOTOTURISME en CATALÀ
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???Hola a tots! La meva primera moto i de les úniques que he tingut i tinc, és la Bultaco Sherpa "Sammy Miller Replica" 250 B-xxxx-Z Llàstima dels papers que no els tinc... I llàstima també que no sé com penjar fotos... Salutacions i gasssss!
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???GasTurbo ...
Aquí trobaràs un petit tutorial per penjar les imatges ![]() viewtopic.php?f=19&t=3064&p=54702&hilit=penjar+imatges#p54702 Els amics son com els cotxes. Al final els millors son els menys complicats.
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???Gràcies phillips, li faig un parell de fotos i intentaré penjar-les
![]()
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???Hola Gasturbo,
Si vols recuperar la documentació, no es difícil... Si realment hi estas interessat (i jo crec que valdria la pena) ho pots fer !!!!!!!! Jo he recuperat documentacions de motos, en diferents estats: De baixa temporal De baixa definitiva Amb documentacio extraviada coneixent el titular.... etc etc Hi han desenes de casos diferents, però gairebé tots es poden resoldre amb uns pocs passos i cuatre duros Si vols saber mes, explica'ns el teu cas concret ![]()
Re: Quina Va Ser La Teva Primera Moto ???Hola ttman, gràcies per la info però de moment no necessito els papers ja que la faig servir a la muntanya, on visc i la toco poc, la moto té 1000 km fets només! Més endavant quan estigui millor la situació si que m'agradaria tenir els papers però de moment no. Aquesta moto ens la van regalar poc després de que sortís de fàbrica, no sé on pot ser l'antic propietari... La que més toco és la Puch Minicross 75cc. Les 2 van com el primer dia, com un rellotge
Gassss
37 entrades • Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Qui està connectatUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |