|
|
Que fer per salvar la muntanya V 2.0Moderadors: Metrakunen, Moderadors
44 entrades • Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0Seguin amb el rotllo d'aquest mati, a la crisis dels 90 a la montanya, la federació d'aquella época va tindre pebrots i va organitzar una reunió ( que la gent d'aquella época s'enrecorda) amb un restaurant a la vora de Montmeló amb pilots i federació. Es van treura moltes conclusions i es va pogue parlar cara a cara. La cuestió es que finals dels 90 teniam un campeonat cullunut que amb al temps i les pocas ganas de treballar, se l'han tornat a carregar.
Aquella reunió va servir de molt i tots eram protagonistas i ens vem mirar a la cara per explicar totes les nostres inquietuds. Amb un problema com el que tenim ara, perque el Sr president, Vicepresident i president de montanya, s'amagan darrera la seva taula de la federació i no volen obrir un dialag per intentar solocionar el problema??? Que ens tenen por?? o sencillament ja tene prou amb els rallies, la F1 i el mundial de rallies? La montanya es un campeonat mes dintre de la federació i no es constitucional que ens discriminen d'aquesta manera sense dialga ni concens. Penso que sería bo per a tots montar un sopar pilots, escuderias i federació per buscar una solució. Pero señors, lo facil es acabara tiros i lo dificil es sortir amb una solució. Defensem la montanya de Catalunya i tornem a ser el mirall del resto de las comunitats autónomes.
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0totalment d'acord!!!!!
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0epppp
san fet moltas cosas .i la penya es mulla sigui junta ono mirem tots de anima si no el rollo de tu fas mes be o mes malamnt no porta en lloc.ja som mes pel k e vist fin ara golfus ![]()
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0He llegit tot i a tots, i la veritat es que no tret quasi bé res en clar.
Bueno, si, que aquest any ja no hi haura muntanya a Catalunya... Si es fa alguna pujada al final, i a algun organitzador li fa falta un control a alguna corva, doncs que m´ho faci saber, que jo estaré encantat d'ajudarlo en lo que sigui posible. Una abraçada a tots.
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0No se el que falla en la muntanya però el que no hem quadra és que el passat diumenge al Ral.li de Sant Julià hi hagués 71 inscrits (en època de crisis) i en canvi no es pugui celebrar una prova del català de muntanya
N'hi havia algun que potser nomes anava a fer una mica de rodatge al cotxe però d'altres no els feia pas por de fregar la valla. El preu de l'inscripció, el kilometratge .... tampoc és tant diferent d'una prova de muntanya no ?
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0Jo t'ho explico desde l'altre banda del miral JordiGR.
71 pilots "només" a un St Julia que quasi sempre han rondat els 100 denota que estem en crisis. De tota manera, molts pilots de la comarca quasi be nomes surten a a questa prova i al osona. Per altra banda no se que te el St Julia que, fotén una clavada de nasos (285€ per 33kms cronometrats, quasi com la muntanya. això si, al full d'inscripcio deixaveb clar el desglos de l'inscripcio amb l'assegurança mes barata que a la muntanya ) sempre fan ple . S'ha de felicitar a la esc Osona, potser algun dia revelaran el secret del exit de la prova Bromes apart, el tram es un dels "obligats" per tot "rallyeman" català que es precii ![]()
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0D'acord, la inscripció és un 25% menys que d'altres anys però m'esperava bastant menys. El preu ? doncs no et puc dir si és car o "barato", però suposo que comparat amb un ral.li de 6 o 8 trams, aquest surt car. I el que és indiscutible és el tram que tot hi haver perdut La Cantina continua essent un tram espectacular, accessible pels espectadors ...
Per això vaig quedar agradablement sorpres i no acabo d'entendre perque no funciona la muntanya. Si es tornés a fer la pujada a La Trona no creus que funcionaria ? els pilots que surten al Sant Julià i Osona també hi podrien sortir. No ho se. Jo no tinc la solució sinó ja us la donaria
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0El tema es complexe i alhora incomprensible:
ral.lisprint = tram entre 8 i 15 kms aprox, 130€ de assegurança i es pot sortir amb llicencia restringida Muntanya = tram de 5 kms aprox, 150€ d'assegurança i amb llicencia "grosa". Si no es baixa l'assegurança i es permeten altres llicencies, molta gent del ral.lisprint passa de la muntanya. Nomes has de fer numeros i et dones conta que els muntanyeros corren/correm per passio a aquesta especialitat. Hi ha formules per aconseguir-ho, i em consta que s'esta intentant.
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0aixo esssss la ossstiaaaaaaa
algu sa tornat boig ![]()
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0
dexa'm que et rectifiqui metra...l'assegurança a la muntanya "val" 160.98 euros per vehicle i la dels Rallysprints 107,33 euros... encara tens mes raó... ja que fins i tot als organitzadors també els hi surt mes a compte organitzar ral.lis que muntanya...per cert...(i així aprofito) d'alló que varem parlar a l'entrega de premis ( si!! es que ens varem trovar allà i vam "fer petar" la xerrada ) va molt bé...encara per confirmar, però ara per ara es tema prioritari sobre la taula...bona senyal...espero poder-nos retrovar aviat per sol.lucionar tot plegat.. salut!!
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0mendas, m'alegro que vagi endavant!!!
Espero la vostre trucada per posar-nos en marxa i treballar sobre el tema. ![]()
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0hola Metra,saluts a tothom..............
aprofito per a dir que no se que clolons!!!!< passa ,pero si que tinc que dir que a mi m´agrada donar gassssssssss i conduir.El preu del ralli sprint no el trobo car partin de la base de que ens fan pagar el mateix preu per a fer 5km. cronometrats en els mijors dels cassos a la montanya per 4 passades(20Km.) i al ralli 11Km per 3 passades(33Km).A mi personalment m´agrada molt la muntanya,l´ambient i la gent que am trobo quant i vaig,pero as de pensar que l-ho que mira la gent es l´estona que passa donant gas al seu aparato i si pensas que a qualsevol prova es fan normalment 3,5 km cronometrats......... a 280 eur. nomes as de comparar amb el ralli de la Pineda, 270 eur. i amb possibilatat de la restringida. Aixi no pots lluitar. s´estan carregant la MUNTANYA!!! Un salut a tothom i espero que s´arregli el tema d´alguna manera............
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0Alguna novetat???
Estan pasan els dies, semanes, mesos i no tenim cap base solida per motvarnos. Ara mateix tink el cotxe potes amun i la veritat es que no estic gaire motivat en montarlo pk penso kuan el fare servi??? Aviam si algu ens pot donar alguna paraula esperançadora de cara aquesta temporada!!! GASSS al matalass!!! ![]()
Està clar que necessites unes quantes passades amb l'AX!! ![]()
hola Oriol.. com diuen el mes calent es ara a l'aigüera...ens han de donar una resposta aquest mes sobre si tenim "alguna rebaixa"a l'assegurança..es qüestió de dies que ens tornem a reunir per decidir quelcom..de totes maneres hi han curses que igualment "tiren endavant"..ara falta "lligar" la resta de campionat, que evidentment serà mes fàcil de plantejar si aconseguim rebaixar preu d'inscripcions.... de totes maneres, com tu dius...gaaasss!!!! salut!!
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0Aixo esta molt be mendas, pero a primers d'abril no son dates per respondre als pilots de muntanya sobre el futur, i a sobre a 4 setmanes de la primera prova.
Ara per ara hi ha una trentena de pilots que no pensen en correr. Si voleu que algun d'ells s'ho repensi (tots volem que aixo s'arregli), no es pot demorar mes el tema. Tambe cal saber quans pilots fan falta per tirar endavant les curses calendadas... Ara per ara, les maquines son damunt de caballets amb lintencio de ser-hi molts mesos.... ens agradaria que podesiu canviar aixo pero pel que veig no anem be Es una llastima, m'havia fet il.lusions de que la solucio era molt propera... ![]()
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0hola golfus
ja u deia ara nirem a corre amb el ruccccc per un pagem fca pero del ruc no ens baixa ni deu gasssss i si no. podem organitzar carrera s a lo top manta .potser aixins sotim per tv3 i algu ens fa cas de unaputa begada no se ,estic una mica baix de moral i emprenyat pero em de mira depensar en el2011 perque 2o10 no es fara res es massa evident .....ei marxo a fer cuatre corvas a pontos .ens veiem golfussss ![]()
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0ATENCIO!!!
Segons noticies d'ultima hora hi ha novetats importants que poden desencallar el tema de la muntanya. Aquesta mateixa setmana pot haver-hi una reunio entre les parts implicades (els representants dels pilots de cada categoria i la fca) amb importants noticies sobre rebaixes de preus d'assegurances (i de rebot inscripcions) per 2010. Us mantindrem informats, creuem els dits perque sembla que el final del tunel es a prop!!! ![]()
Re: Que fer per salvar la muntanya V 2.0aixo metra.ai que verlo para creerlo
pero jo dic que anirem amb fins al 2011 ja es massa tard no creus bueno ja veurem si sera o no, la fcc son axins i no els interesem gaire els pilots de montanya. fins ara golfus pd. a la motanya nia lo milloret ![]()
44 entrades • Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Qui està connectatUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |