La part posterior és molt similar al A5, i es diu que equiparà un motor 1.4 TSI Twincharger de 150cv, i motor elèctric de 25cv.
|
|
[Concept] Volkswagen Golf Hybrid CoupeModerador: Moderadors
7 entrades • Pàgina 1 de 1
[Concept] Volkswagen Golf Hybrid CoupePrimeres imatges del Volkswagen Golf hybrid Coupe:
![]() ![]() La part posterior és molt similar al A5, i es diu que equiparà un motor 1.4 TSI Twincharger de 150cv, i motor elèctric de 25cv.
Re: [Concept] Volkswagen Golf Hybrid CoupeEn el saló de Detroit ja s'ha pogut veure en directe. Teniu una galeria completa a Autoblog
Us deixo alguns imatges: ![]() ![]() Ja l'han bategat com el A5 dels pobres! Que voleu que us digui, a mi com a cotxe del dia a dia, per anar a treballar, em sembla fantàstic. Hibrid, petit, amb bon disseny. ![]()
Re: [Concept] Volkswagen Golf Hybrid CoupeAquest hagués estat un bon model per a Seat ....
![]() Els amics son com els cotxes. Al final els millors son els menys complicats.
Re: [Concept] Volkswagen Golf Hybrid Coupe
Estic segur que arribarà una versió coupe Hibrida del Leon, i si m'apures del Ibiza, per al 2012-2013 ![]() El que no se on queda ara el Scirocco. No hagués estat millor fer una versió hibrida d'aquest? ![]()
Re: [Concept] Volkswagen Golf Hybrid Coupesi que Seat tindrà Hibrid segur ...
però pel tipus de carrosseria i les intencions que ahir mateix feia el president de Seat Marca verda i esportiva "Estem construint una Seat amb un esperit guanyador i necesitem treballadors compromesos al màxim amb aquesta estratègia", ha subratllat Muir. El nou president de Seat s'ha proposat fer de la companyia una marca de referència a Espanya i impulsar les seves vendes a Europa, de manera que se la identifiqui com una firma jove, esportiva, accessible i verda." Els amics son com els cotxes. Al final els millors son els menys complicats.
Re: [Concept] Volkswagen Golf Hybrid Coupe
M'encanta! la veritat es que porto temps enamorat del A5, però minimament equipadet se te'n va als 40.000€, i estaría bé aquesta opció per un preu més accessible amb un disseny molt bonic i una bona casa com es Volkswagen, está confirmada la seva producció??
Re: [Concept] Volkswagen Golf Hybrid CoupeSí sí, totalment confirmada.
![]()
7 entrades • Pàgina 1 de 1
Qui està connectatUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |